×    بستن

بروشور

چاپ بروشورتبلیفاتی امروزه یکی از مهمترین محصولات تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات می باشد. برای اینکه مشتریان شما از کلیات خدمات و یا محصولاتی که ارائه میدهید آشنا شوند، شما به یک بروشور تبلیغاتی نیازمندید. چاپ بروشور می تواند با توجه به میزان محصولات و خدمات، در سایز و جنس های متنوع انجام شود. اصولا از کاغذ گلاسه جهت چاپ بروشور استفاده می شود که بصورت دو لت، سه لت و یا تعداد لت های بیشتر ارائه میگردد. اما اگر می خواهید در تیراژ بالا و مقرون به صرفه بروشور تبلیغاتی چاپ نمائید، میتوانید از کاغذ تحریر هم استفاده نمائید. اگر قصد شرکت در هماهیش و یا نمایشگاه را دارید پس حتما به دنبال طراحی و چاپ یک بروشور مناسب برای مجموعه خود باشید.

بروشور یکی از ابزارهای کاربردی برای معرفی خدمات و کالا است و بسیاری از سازمان‌ها و کمپانی‌ها از این ابزار تبلیغاتی استفاده می‌کنند. بروشور را برگه‌ای چند لتی و یا کتابچه‌ای چند صفحه‌ای می‌دانند که در کسب و کارها از آن استفاده می‌شود. بروشور کاربردهای متفاوتی دارد که در این مقاله‌ی مهرسام چاپ به بررسی کاربردهای بروشور می‌پردازیم. 

1.استفاده از بروشور به عنوان معرفی محصول 

شاید رایج‌ترین نوع استفاده از بروشور معرفی محصول باشد. ما در بسیاری از لوازمی که خریداری می‌کنیم کتابچه‌ی کوچکی را می‌بینیم که در آن به معرفی محصول، نحوه کار با محصول، دستور العمل‌ها و در برخی اوقات بسته به نوع محصول، نحوه نصب و راه اندازی آن را توضیح می‌دهد. شاید ما بارها با آن مواجه شده باشیم اما نسبت به ماهیت آن کتابچه بی اطلاع بوده باشیم. 

استفاده از بروشور در برخی وسایل بسیار جذاب است به طوری که اگر از آن استفاده نشود موجب دلسردی و دلزدگی کاربران و مشتریان می‌شود به عنوان مثال تصور کنید وسیله‌ای خریده‌اید و هیچ‌گونه اطلاعی از نحوه نصب و یا استفاده از آن را ندارید. اگر در جعبه، راهنما و بروشور باشد باعث می‌شود تا شما نسبت به کمپانی سازنده و محصول حس خوبی پیدا کنید و به کیفیت کار آن‌ها پی ببرید اما اگر این اتفاق نیفتد باعث دلسردی و سردرگمی شما می‌شود و با محصول خریداری شده به راحتی آشنا نمی‌شوید.

به عبارتی علاوه بر اینکه با بروشور محصول را معرفی می‌کنیم، کیفیت خدمات و کالا و برند خود را نشان می‌دهیم. البته با چاپ کاتالوگ هم می‌توان محصول را معرفی کرد اما تفاوتی که با چاپ بروشور دارد این است که در بروشور معمولا توضیح کامل و جامع در مورد هر محصول وجود دارد در حالی که در کاتالوگ به بررسی اجمالی و معرفی کلی محصول می‌پردازد. 

2.استفاده از بروشور برای معرفی شرکت 

این نوع بروشور معمولا در حاشیه نمایشگاه‌ها و سمینارها استفاده می‌شود و معمولا در آن‌ها سعی می‌شود به معرفی کلی شرکت ، تاریخچه و سوابق پرداخته شود.

در طراحی این نوع بروشورها باید به طراحی و تصاویر به کار رفته در آن توجه داشته باشیم و سعی کنیم خلاقانه و چشم نواز باشد و افراد را به خواندن آن‌ها ترغیب کند.

 

3.استفاده از بروشور با محتوای آموزشی 

این نوع بروشور را بیشتر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مشاوره دیده‌ایم. و معمولا از جنبه تبلیغاتی کمتری برخوردار بوده و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند. به عنوان مثال راه‌های درمان یک بیماری و یا یک مسئله حقوقی توضیح داده می‌شود. 

4.استفاده از بروشور به عنوان منو

این نوع بروشور را در رستوران‌ها، کافی شاپ و مشاغل مشابه دیده‌ایم. در این نوع بیشتر سعی می‌شود تا غذاها و محصولات به صورت منو چاپ شود تا مشتری بتواند آن را با خود ببرد. این نوع بروشور برای رستوران‌ها و مشاغل مشابه که خدمات بیرون‌بر دارند بسیار مفید است.

5.استفاده از بروشور به عنوان راهنمای گردشگری 

از این بروشور برای شهرها و اماکن گردشگری استفاده می‎شود. اصولا این نوع بروشورها چند لتی بوده و در آن اطلاعاتی نظیر اماکن گردشگری، هتل‌ها و مکان‌های دیدنی ذکر می‌شود. شرکت‌ها و فعالیت‌هایی که در زمینه گردشگری فعالیت می‌کنند معمولا از این نوع بروشور استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند آن‌ها را با نام برند خود چاپ کنند.

آدرس

تهران .جاده خاوران .فرون اباد دوم .قشلاق حاجی آباد .کوچه سعدی.جنب منبع آب

تلفن تماس

سفارشات

09911316123

09903985764

مدیریت

09124869625

09901211259

اینستاگرام  

@nicepackco.ir

@parharang

 

واتساپ

09911316123

 تلگرام      

@parharang